Terapia z komputerem
           Terapia komputerowa prowadzona jest w małych grupach, w zindywidualizowanej formie, dostosowanej do możliwości, potrzeb i zainteresowań uczniów. Ma ona na celu usprawnianie procesów poznawczych, myślenia, koordynacji wzrokowo-ruchowej, pamięci wzrokowej, mowy, koncentracji uwagi itd. 
 
Podczas zajęć uczniowie:
 –  ćwiczą spostrzegawczość i koncentrację uwagi, szybkość reakcji na bodźce wzrokowe ? gry edukacyjne i zręcznościowe
 – usprawniają pamięć i logiczne myślenie
 – kształcą umiejętności kodowania i rozkodowania znaczeń, poleceń i informacji – rozwijają procesy myślowe 
 – wzbogacają zasób słownictwa korzystając ze słowników i encyklopedii multimedialnych,
 – poznają zasady bezpiecznej pracy z komputerem oraz jego możliwości,
 – pracują z edytorem tekstu i grafiki ? stymulowana jest wtedy percepcja wzrokowa i wzrokowo-ruchowa,
 – uzupełniają braki wiedzy ogólnej korzystając z oprogramowania edukacyjnego i platform edukacyjnych oraz zasobów Internetu pamiętając o zachowaniu praw autorskich,
 – uczą się zdrowej rywalizacji oraz honorowego przegrywania uczestnicząc w Quizach takich jak Kahoot.
 ![]()






